Blog
Blog
Deep work to filozofia, która zakłada, że najważniejsze rzeczy powstają wtedy, kiedy jesteś maksymalnie skupiony i eliminujesz ze swojej pracy wszystkie nieistotne rzeczy. Czym jest więc Deep work? Czy to przede wszystkim praca nad sobą? […] Czytaj dalej
Jak sami o sobie mówicie jesteście ekspertami w doradzaniu. W czym konkretnie wspieracie swoich klientów? Wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie, które budowaliśmy przez ostatnie 15 lat staramy się kompleksowo i profesjonalnie poznać prawdziwe cele biznesowe […] Czytaj dalej
Key Opinion Leaders (KOL), czyli Kluczowi Liderzy Opinii mają znaczący wpływ na wiele, a wręcz zaryzykowałbym określenie wszystkie specjalności, bo w tym temacie sky is the limit. Idąc za bezpośrednim tłumaczeniem – KOL to osoby, […] Czytaj dalej
Mikołaj Rey opowiada o pracy, która jest jednocześnie jego pasją, o decyzjach zakupowych pod wpływem zapachu, o gadżetach w kuchni i wykorzystaniu wizerunku osobistości telewizyjnych w reklamach. Podczas nadchodzącego EKG Reklamy będzie Pan przygotowywał pyszności […] Czytaj dalej
Branża upominkowa wyszukuje coraz to nowsze inspiracje i pomysły na gadżety. Które z nich ucieszą odbiorców w dobie pandemii? Czytaj dalej
Zapraszamy na ekskluzywny wywiad z Wojciechem Kmiecikiem, Wiceprezesem Stowarzyszenia Wiosna które znane jest min. z takich projektów jak Szlachetna Paczka czy Akademia przyszłości. Czytaj dalej
Powroty bywają trudne, szczególnie po okresie wzmożonego wypoczynku. Czytaj dalej
Sezon w pełni, a nasz magiczny okręt mknie przy pełnych żaglach. Przez burtę przelewają się ogromne fale nieskończonego morza produktów reklamowych Czytaj dalej
#HomeOffice #pracujzdomu Czytaj dalej
Słowo „ekologia” jest odmieniane przez wszystkie przypadki, a przedrostek „eko” funkcjonuje w niemal każdej już dziedzinie życia. Czytaj dalej
Początek roku biznesowego 2020 to niezmiennie targi PSI w Dusseldorfie. Jak co roku wyznaczyły nowe trendy w branży artykułów reklamowych. Czytaj dalej