Trendy 2017 branży reklamowej
Sezon w pełni, a nasz magiczny okręt mknie przy pełnych żaglach. Przez burtę przelewają się ogromne fale nieskończonego morza produktów reklamowych – od najbardziej popularnych, po te, wynurzające się z głębiny rynkowych zasobów. Uważnie przyglądamy się im, poszukując pereł, tym bardziej, że jak już na jakąś natrafiamy, zdaje się ona potwierdzać nasze lutowe trend-prognozy.
Poniżej prezentujemy naszą małą kolekcję, ułożoną zgodnie z pięcioma wytypowanymi przez nas trendami na ten rok – zapraszamy do zapoznania się z nią!
1. PARTIOTYZM
Rysowane na szkle – pamiątkowe ujęcie Włodawy. Grafika w zestawieniu z technologią zdobienia podkreślają regionalizm i manufakturę wykonywaną właśnie w tym mieście.
Nowa krakowska marka odzieży regionalnej „Kup se to”. Sama w sobie nazwa, nawiązująca do miejscowej gwary, oraz ciekawie przedstawione sceny i obrazy związane z miastem królów – trzymamy kciuki i wierzymy, że już wkrótce szerzej usłyszymy o tej dobrze zapowiadającej się marce.
2. POSTĘPUJĄCE CYFRYZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW SPOŁECZNYCH
Rzutem na taśmę, hitem sezonu stał się antystres „fidget spinner”, który położony na palec kręci się wokół własnej osi. Jest to fenomen tego miesiąca, tani i ciekawy gift dla wszystkich.
Naklejki, którymi możemy zabezpieczyć się przed podglądaniem. Jest wiele aplikacji, które w swoim regulaminie oficjalnie informują, o możliwości podglądania i czytania naszych rozmów. Naklejki z reklamą firmy są coraz chętniej zamawianym drobnym upominkiem, który pozwala zachować prywatność.
Technika rozwija się w dobrych i w złych rękach. Aby zapobiec zeskanowaniu karty przez niepożądane osoby, wymyślono tzw. „smart wallet” – inteligentny portfel, w którym nasze karty są bezpieczne. Dostępne są formy od zwykłych, papierowych, na jedną kartę, przez aluminiowe, po zaawansowane, skórzane z wieloma przegródkami.
Coraz wymyślniejsze, przenośne akcesoria do odtwarzania muzyki – przyciągające swoim kształtem i niewielkimi rozmiarami. Głośnik na bluetooth z uchwytem na telefon pozwala zabrać nasze muzyczne upodobania w dowolne miejsce i dzielić się nimi z innymi.
Emocje i praktyka w jednym, czyli pamięć USB zamknięta w miłosnym kształcie i wytwornym pudełeczku. Ciekawy pomysł na upominek nie tylko dla branży IT.
Tak, jak kiedyś wymarzonym prezentem komunijnym był rower, dzisiaj obszar zainteresowań wyraźnie się przesunął w stronę technologii. Tutaj, poza laptopami, tabletami czy telefonami, coraz częściej pojawiają się drony. Pozwalają one spojrzeć na rzeczywistość z perspektywy dotychczas nam niedostępnej. W naszym katalogu posiadamy parę ciekawych modeli którymi można zaskoczyć na różnego rodzaju wydarzeniach plenerowych.
3. SPROSTANIE WYZWANIOM
Zestaw „pierwszej pomocy”, dzięki któremu będziemy samodzielni podczas krótkich wypraw. Mały gadżet, mieszczący się do kieszeni spodni czy torebki – w niektórych sytuacjach może być nieocenioną pomocą.
Profesjonalny termos amerykańskiej marki Stanley. Prawdziwy „Mercedes” w swojej klasie. Przez 12 godzin utrzymuje ciepło a przez 24 chłód. Niezbędny atrybut każdego wytrawnego piechóra podczas wypraw górskich i nie tylko.
4. EKO
W tej kolekcji nie ma dwóch takich samych rzeczy. Linie drewna na każdym z nich układają się inaczej. Drewno będzie jeszcze długo w modzie, dlatego powinniśmy się spodziewać, że coraz więcej materiałów zacznie występować w tej właśnie odsłonie.
Unikatowa deska na napoje, wykończona matą, po której możemy pisać kredą. Pozwala łączyć dwa naturalne surowce (drewno i kreda) w jednym miejscu, przekuwając to na praktyczny upominek.
5. WIĘCEJ NIŻ MARKA
Zimowe szaleństwa jak narty, snowboard, czy sanki, to też momenty i miejsca, gdzie pojawia się wiele pozytywnych emocji i wspomnień i gdzie możemy idealnie ocieplić wizerunek naszej marki, towarzysząc w najpiękniejszych momentach życia.
Skarpetki na butelki – tego jeszcze nie było! Woda, sok a nawet kefir – na pewno będą smakować inaczej, gdy owiniemy je przytulną skarpetką, z logotypem naszej ulubionej marki.
Oczywiście, nasza mini kolekcja to tylko kropla we wspomnianym na wstępnie morzu produktów reklamowych. Niemniej jednak, wierzymy, że udało nam się choć trochę zainteresować, może zainspirować, a przede wszystkim potwierdzić nasze lutowe „trend-typowanie”.