EKG 2019 w OOH

EKG 2019 w OOH

Za nami dwie tegoroczne edycje EKG reklamy którego jesteśmy organizatorem. W tym roku EKG zagościło pierwszy raz w Katowicach. W OOH Magazine ukazał się artykuł o zwycięskich produktach i nie tylko. Zapraszamy do lektury

Co wybrać na upominek firmowy w tym roku? Odpowiedź znaleźli uczestnicy trzeciego forum EKG Reklamy. W Krakowie i w Katowicach pierwszą nagrodę w tegorocznym konkursie EKGift zdobył ten sam produkt!

Uczestników forum EKG Reklamy w Krakowie i Katowicach nie- mieli wątpliwości – ich serca podbiła lampa Synergy 3w1, którą wybrali z grona kilkunastu propozycji jako EKGift2019. To okazały (70 cm wysokości) i nietuzinkowy upominek VIP, który łącząc w sobie trzy funkcje oświetli salon nastrojowym światłem, umili czas muzyką przez łącze bluetooth i… schłodzi wino na wieczór. Całość w nowoczesnej oprawie wpasuje się w wystrój współczesnego mieszkania.

A logo? – Na tym upominku proponujemy znakowanie, które nie pozwoli zapomnieć darczyńcy, a jednak będzie na tyle dyskretne, że lampa bez nadmiaru komercyjnego podtekstu ozdobi wnętrze mieszkania – mówi Michał Czeluśniak, dyrektor Zarządzający firmy Fabryka Magika, która jest pomysłodawcą i organizatorem wydarzenia EKG Reklamy.

Co ciekawe, zarówno w Krakowie, jak i w Katowicach drugie miejsce w konkursie również zajął ten sam produkt. Wybór padł na zestaw mini głośników stereo w eleganckiej aluminiowej oprawie z funkcją bluetooth, stacją ładującą i opcją zestawu głośnomówiącego. Trzeci najbradziej popularny gift to Mindnotes – notes książkowy rodem z powieści szpiegowskich, na którym nie pozostają odciski palców.

Podczas spotkania Paweł Tkaczyk – guru w zakresie marketingu, stwierdził, że w kontekście upominków firmowych on sam najchętniej chciałby być obdarowywany pendrivami – dobrej jakości i zawsze będącymi „pod ręką”. W części panelowej Tkaczyk zaciekawił uczestników wystąpieniem: „Nowe trendy w marketingu, czyli na co zwrócić uwagę w nadchodzącym roku”, zaś Łukasz Wołek – założyciel oraz CEO firm Eura7 i Abanana Advertising opowiedział o tym „Jak zweryfikować strategię reklamową”.

Część targową tegorocznego EKG Reklamy odwiedziło ponad 400 osób. Zaprezentowano tysiące gadżetów od kilkunastu producentów. Według Pawła Pawula, Prezesa Zarządu Fabryki Magika – Największą wartością imprezy jest możliwość wymiany opinii z producentami i dystrybutorami upominków. Nigdy na indywidualnym spotkaniu klient nie miałby szansy przetestować aż tylu próbek różnych gadżetów.

Więcej o imprezie i organizatorze na: www.ekgreklamy.pl, www.fabrykamagika.pl
Źródło – OOH Magazine