Fabryka Magika w mediach. Relacja z naszego EKG reklamy w OOH Magazin

EKG reklamy – czyli Elitarne, Kaloryczne i Globalne wydarzenie. Gifty, gadżety, upominki… Po ponad 10 latach prowadzenia agencji Fabryka Magika i zbieraniu doświadczeń w produkcji prezentów reklamowych wydawałoby się, że nie da się tego robić lepiej. Można tylko umawiać więcej spotkań, zabierać na nie coraz ciekawsze próbki produktów i co najwyżej uczyć się nowinek w technologiach drukarskich. Nic bardziej mylnego. Tylko jak powiedzieć klientom, że dla nas ważna jest jakość, rozwój, relacja, szybkość? Jak pokazać że w tej branży przewaga konkurencyjna to coś więcej niż własna produkcja zdobień? Dziesiątki podobnych pytań spowodowały, że to się po prostu musiało wydarzyć… Wpadliśmy na pomysł zorganizowania wydarzenia reklamowego dla naszej branży.





Za pomysłem musiały pójść czyny, a naszym celem stało się zorganizowanie wydarzenia, które pokaże nasz potencjał. Chcieliśmy lepiej dać się poznać klientom oraz by ich ocena naszych wartości wynikała z jakości produktów i doświadczenia współpracy z nami. Dość długo mierzyliśmy się z wyznaczonym sobie zadaniem, aż przekonani, że to po prostu musi się udać zorganizowaliśmy „EKG Reklamy”. Ta nazwa nie jest przypadkowa i zawiera główny przekaz imprezy:



Elitarnie – pomagamy firmom, które świadomie budują doświadczenia klienta ze swoją marką. Chcemy pokazać im korzyści wynikające z tego podejścia, zwłaszcza, że nie wszyscy posiadają taką strategię. EKG Reklamy jest kierowane do klientów, dla których wiedza tu zdobyta będzie inwestycją w biznes.



Kalorycznie – ta impreza to przede wszystkim dużo przydatnej wiedzy, know-how i konkretów z branży. Pomysłami, doświadczeniami i inspiracjami z gośćmi dzieli się zespół Fabryki Magika oraz zaproszeni goście. W tym roku byli to Tomasz Barudin, Bartłomiej Rak i ksiądz Jacek Stryczek.



Globalnie – dbamy o to, aby podczas EKG Reklamy były obecne marki podążające za światowymi trendami. Wszak obserwowanie sąsiada obok to za mało w tak dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku. Szukamy więc własnych rozwiązań, ale i czerpiemy od absolutnych światowych liderów.



Każdy uczestnik otrzymał gift pack z m.in. termiczną torbą Sagaform, czapką Benchfield, kawą z Krakowskiej Palarni Kawy, kubkiem i rozgałęziaczem do ładowania telefonu. Wydarzenie zostało bardzo wysoko ocenione zarówno przez wystawców, jak i odwiedzających nas klientów. W ankiecie przeprowadzonej wśród uczestników aż 83% ankietowanych stwierdziło, że odwiedzi nasz event za rok. Dla porównania po EKG Reklamy w 2017 roku wskaźnik ten wynosił 68%.





Organizacja tego wydarzenia była dużym wyzwaniem dla całego zespołu Fabryki Magika. Mimo to udało się skutecznie połączyć to zadanie z codzienną pracą. Nauczyliśmy się jak działać jeszcze szybciej, bez uszczerbku dla jakości, a do tego odkryliśmy, że współpraca zespołu przy organizacji EKG Reklamy działa dla nas jak pewnego rodzaju aktywność z dziedziny team building. Poczuliśmy się bardziej zintegrowanym i ciekawszym zespołem, który ma za sobą kolejne doświadczenia i wiarę w to, że możemy się sprawdzić w wielu niecodziennych sytuacjach.

– Pracuję w Fabryce Magika od 3 lat. Powody mojej lojalności to przede wszystkim zgrany zespół i specyfika pracy, w której każdy dzień wygląda inaczej. Każdy klient jest tu traktowany bardzo indywidualnie. Najbardziej dumna jestem z tego, że w firmie możemy na siebie wzajemnie liczyć. Wciąż jesteśmy też otwarci na to, by przyjmować do zespołu nowe przebojowe osoby, które chcą się rozwijać i współpracować z ludźmi – mówi Kasia Góral, Specjalistka ds. Obsługi Klienta, Fabryka Magika.

Obserwując zmieniający się świat doszliśmy do wniosku, że modne jeszcze parę lat temu stwierdzenie, iż „w pracy pracujemy, w domu żyjemy” i „nieważne jaka praca, ważna dobra płaca” – odchodzi do lamusa. Nie funkcjonujemy w ten sposób. Uważamy, że jeśli człowiek spędza w pracy jedną trzecią dnia to ten czas też musi być satysfakcjonujący. Chcemy, aby zespół czuł się dobrze. Ciekawe wyzwania, rozwój, relacje – codziennie o to wszystko dbamy. Wierzymy w to, że zgoda, inspiracja i wspieranie się wewnątrz zespołu czyni nas również ciekawszym teamem i czyni każdego z osobna indywidualnością, z którą dobrze jest współpracować. Stawiamy na to, że wszyscy razem i każdy z osobna sprawia, że świat wokół nas staje się bardziej wartościowy.

Ważne jest dla nas to, aby także klienci czuli się z nami dobrze. To, że otrzymujemy coraz nowsze zamówienia w dużej mierze jest efektem ubocznym tego jacy jesteśmy. Nie chodzi o to, aby drapieżnie „wyrwać” kolejne zamówienie. Jesteśmy ekspertami, sprawnie doradzamy, pomagamy, dbamy o to, aby śledzić na bieżąco światowe trendy – w ten sposób się rozwijając wnosimy wartość w pracę naszych klientów. Chcemy, żeby dzięki nam ich marka była wysoko oceniana i aby dzięki kontaktom z nami czuli się zainspirowani. Oczywiście na koniec dnia weryfikacją naszej pracy jest to, ilu klientów nam zaufało i powierzyło w nasze ręce część swojego biznesu, czyli zadanie realizacji odzieży i upominków reklamowych z logo. W tym momencie: 70% klientów poleciłoby naszą firmę znajomemu (2017r. – 68%), 77% klientów ocenia bardzo dobrze terminowość naszych ofert (2017r. – 70%). Za najmocniejsze strony Fabryki Magika klienci uważają: relacyjne podejście do klienta 25%, szeroki zakres oferty 22%. Gadżety reklamowe to ważny element naszej komunikacji z klientami.



– Fabrykę Magika poznałem kilka miesięcy temu. Została mi ona polecona przez zaufaną osobę z branży. Bardzo cenię sobie świetny bezpośredni kontakt. Zaczęliśmy od małych rzeczy. Do współpracy przekonała mnie szerokość ich asortymentu i jego jakość natomiast bardzo ważna dla mnie jest tzw. partnerska współpraca. Nie czuję nacisku na zakup. Jest to raczej doradztwo z ich strony. Nie bez znaczenia są dla mnie też wartości, którymi wiem, że firma się kieruje. Uczciwość, rzetelność i po prostu bycie fair są to rzeczy, dzięki którym we współpracy można patrzeć w jednym kierunku nawet w relacji dostawca-klient – podkreśla Marek Gaworucha, Koordynator ds. Marketingu i Sprzedaży w Piwniczanka Sp. P. 

Takie opinie bardzo cieszą, ale również motywują do pracy, by każdy kolejny rok był lepszy. Wiemy, że perfekcja nie jest osiągalna, ale ciągłe dążenie do niej uważamy za nasz obowiązek. Wyżej opisana historia oddaje to, jacy jesteśmy i jak chcemy działać. Cieszymy się, że jesteśmy polecani. We współpracy staramy się patrzeć szerzej, nie ograniczamy naszego spojrzenia do kolejnej wyceny, kolejnego spotkania. Ksiądz Jacek Stryczek po swojej prelekcji powiedział: – Dla mnie marketing jest dziś naturalnym środowiskiem człowieka.



Większość ludzi określa się poprzez to, co oferuje mu świat marketingu i co można kupić, chociaż dążymy do określania siebie przez coś więcej niż zakupy. Uważam, że warto być pozytywnym, fajnym człowiekiem i to jest najlepszy marketing jaki możemy mieć. Człowiek „fajny” to taki człowiek, że gdy go spotykam, mija parę minut i ja już wiem, że chcę z nim spędzić czas. Taki jest Paweł. Co ja mogę więcej powiedzieć? Jako ambitny zespół mamy też swoje marzenia i cele. Budujące dla nas jest to, co powiedział Tomasz Barudin, Dyrektor Zarządzający TEXET Polska i Prezes PIAP z 2012 roku: – Fabryka Magika to jeden z naszych kluczowych dostawców. Mają duży potencjał, są świetnie zorganizowani i wydaje mi się, że to oni będą w top 10 agencji reklamowych w Polsce w najbliższym czasie. W naszym wydarzeniu uczestniczył także Robert Załupski, OOH magazine: – EKG reklamy – to bardzo dobrze przygotowana impreza. Kapitalnie, że edukujemy klientów, świetnie że w takiej właśnie formie budujemy relacje. Tak trzymać. Konkludując, EKG reklamy to święto Fabryki Magika i święto branży reklamowej – dotychczas tylko w Krakowie (z akcentem na dotychczas). To czas budowania doświadczeń i relacji z klientami. Tutaj można inspirować się wzajemnie, rozwijać wiedzę marketingową i nie tylko. To też miejsce, w którym pokazujemy jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Nawiązując do naszego hasła – „budujemy Twoje relacje”, zaczynamy dbać o tę relacyjność od siebie, a dzięki EKG Reklamy możemy pokazać innym, co to dla nas znaczy.



Źródło – OOH Magazin

Data publikacji: 30.10.2018